fredag 26. juni 2009

Shopping

Idag var vi på solsiden og shoppet. Mamma måtte bytte en pastamaskin på Clas ohlson, og siden de bedriver rasisme og nekter meg inngang på solsiden, måtte jeg vente ute. Det var kjempekjedelig, så jeg valgte å bjeffe litt for å se om noen syns jeg var flink eller skummel. Plutselig kom pappa, og jeg ble ellevill, tenkte han kom til å redde meg fra den grusomme ventingen. Men den gang ei! Han sa Hei Loke, og gikk inn for å finne mamma. Etter ti millioner timer kom de ut, og jeg hadde store planer om å vise dem hvor fornærmet jeg var, men jeg klarte det ikke, jeg var for glad. Vi begynte å gå, og jeg merket de hadde kurs hjemover. Men det er ikke akseptert å glemme meg når jeg har vært så snill og ventet, så jeg dro dem bort til dyrebutikken, og rett opp i andre etasje hvor alt snacket er. Her er dagens handleresultat.
Ny lenke og halsbånd, frisbee, en oksemuskel og en tyggeballgreie!






















blog comments powered by Disqus