mandag 29. juni 2009

Ferdig!

Jeg er så ubeskrivelig trøtt... Tok buss til dyrlegen(jippi, buss er kjempegøy!), spiste litt lefse på veien, spydde det opp igjen tre minutter senere. Ventet en stund på å komme inn(siden mamma var aaaltfor tidlig ute). Dyrlegedamen tok masse på halsen min(lymfekjertlene var hovne, sa hun), og stakk et termometer opp i rumpen på meg. Det var ikke gøy. Deretter stakk hun en nål i låret på meg. Etter den ble jeg kjempetrøtt, og halvsov på fanget til mamma...

Etter jeg hadde fått halvsove litt, skulle de sjekke halsen min. Men jeg stolte ikke nok på dem til å slappe helt av, så jeg nektet å sovne helt. De kjørte en greie i munnen på meg slik at de kunne grave i halsen min. De fant ikke noe som ikke skulle være der, men mandlene mine var veldig hovne og halsen rød og irritert, så jeg har nok en halsbetennelse. Jeg fikk en sprøyte antibiotika og en smertestillende, og skal spise antibiotikatabletter i en uke, før jeg neste tirsdag skal tilbake igjen på kontroll. Da skal jeg også fikse smilet litt! Fjerne tannstein og polere tenner. Yeah baby!
Nå må jeg sove litt til... Og holde meg unna trekk...
blog comments powered by Disqus