søndag 14. juni 2009

En liten intro


Enhver hund med respekt for seg selv, må ha et sted å fortelle om sine bragder. Og siden den eneste leseren av dogbooksiden min er cyberbitchen min i statene, får jeg forsøke noe nytt.
Begynner med en liten introduksjon. Jeg er av høy klasse, de kaller oss terriernes konge, og ikke uten grunn! Jeg er født den 31.mars 2003, i Stavanger, hos Reidar Gabrielsen, en mann som har skjønt hvilken hundetype det er best å satse på. Våren 2005, etter å ha bodd hos en familie i to år, møtte jeg hun som skulle endre livet mitt... Mamma! Hun som introduserte meg for pizza, spaghetti, pannekaker og ikke minst; Mac'n'cheese! *sikle* Med henne har jeg flyttet rundt på vestlandet, levd livet, lekt med sauer, jaget kaniner men også levd det urbane byliv i både Bergen og Trondheim.

Interessene mine er soving, kulinariske gleder, mat, pipeleker, bilturer, en fest i ny og ne og litt fotball. Jeg er ikke kjempeinteressert i musikk, men spiller litt basstromme i ny og ne(med halen).

Jeg har en skilpadde, hun er kjempemorsom å leke med! Jeg er sikker på at en dag finner jeg ut hvordan de åpnes!
blog comments powered by Disqus