lørdag 20. juni 2009

Om rallycross









Idag ble jeg vekket kjempetidlig, og fikk ikke noe tid å våkne på før vi kastet oss i bilen. Jeg skjønte svært lite, og la meg til å sove i bilen. Vi kjørte kjempelangt, hvertfall en halv mennesketime! Menneskene sa vi var på vei til Rallycrossløp på Lånke. Da vi kom frem, var jeg helt i hundre, det var folk og biler og pølselukt over alt! Mamma kjeftet litt og ba meg roe ned.. Lydig som jeg er, roet jeg meg og satte meg ved siden av henne, og så på billøpene. Rallycross er kjempespennende, nesten like spennende som når de små naive barna går forbi meg med pølser i hendene.
I første pausen gikk jeg og mamma og onkel Rudi en tur ned til der bilene står, hvor vi traff mammas helt sin bil(Terje Morstad). vi spurte pent om vi kunne ta et bilde av meg og bilen.
I andre pausen møtte vi faktisk Morstad himself, og han fikk lov å ta et bilde med meg. Deretter fant jeg mannen fra mitt drømmeteam, Mr. BigBite! Hør på det navnet, det rumler i magen bare ved å tenke på all røkelaksen og roastbiffen jeg har fått derfra! Og så ville mamma at jeg skulle ta et bilde med Henning Solberg, siden han unektelig er dritkul! Her ser dere bilder! Gratulerer så mye til Morstad og Solberg med seirene, det var knallgøy å se på dere!






Hmm, lurer på hvor resten av bilen med alle BigBiteBaguettene er....



Onkel Rudi passer på når lyden er for høy.
blog comments powered by Disqus