torsdag 18. juni 2009

Om flytting, hundemat og senger

De siste dagene har mamma og pappa pratet en del om flytting. Jeg har ikke sett det nye huset mitt, men i følge mamma kommer jeg til å trives, da det er en hel enebolig bare til oss, og hun har til og med bestilt noen høner til meg som jeg kan leke meg med på kjedelige sommerdager. Så det blir spennende! Jeg døper herved huset Lokes palass!

Og så har jeg fått en ny type hundemat! Den heter hills-natures best. Den er så god at jeg helst vil spise hele tiden, og da jeg fikk en brødskalk isted, la jeg den bare ifra meg. Den var ikke særlig fristende når jeg vet hvor godt den nye maten min smaker. Heldigvis er det bare til å slå litt på skålene, så får jeg mat ganske kvikt. Anbefaler den på det høyeste.

Mamma kaller meg en diva. Jeg er ikke helt sikker på hva det betyr, men hun sier det når jeg legger meg oppå klær i sofaen. Hun klager over at hun har laget en myk seng til meg ved siden av sengen, og likevel finner hun meg sovende på klærne. Hva kan man si? Nsb-pledd-senger eller skikkelige klær? Burde være et lett spørsmål. Slenger ved et bilde av meg under en høneblund på gresset i fjor sommer.
blog comments powered by Disqus