mandag 18. januar 2010

God tur, pappa


Pappa reiser ifra meg om noen timer, han skal til Spania med jobben sin, på noe opplæringsgreier. Jeg tenker at om jeg skriver et innlegg her, så tør han hvertfall ikke komme tomhendt hjem på torsdag! Må ikke tro jeg ikke fikk med meg at nammen jeg fikk sist gang kom ifra fryseren på kjøkkenet! Den smakte godt, men jeg vil ha ekte vare! Por ejamplo et tyrefekteroksehjerte! Det hørtes stas ut!

Jeg har forresten vært i Spania selv, for 6 år siden er det vel. Var på tur med den første familien jeg bodde hos etter jeg flyttet fra kennelen. Vi var på tur med bobil, mye kjøring, men det er slik jeg liker det.
Pappa derimot, skal fly. Så da er det like greit at jeg blir hjemme og passer på mamman min og huset.

God tur, pappa! Kommer til å savne deg, du er snill og gir meg pizza!

(bilde lånt av http://www.snl.no/Barcelona/by_i_Spania )
blog comments powered by Disqus