mandag 3. mai 2010

Snart mammabursdag...

Mamman min har snart bursdag, det er 23 dager igjen... Men jeg har ikke råd til noen fin gave til henne, jeg har ikke tjent en hundrelapp i reklameinntekter på bloggen her en gang :(
Jeg har så lyst til å gi henne noe fint, siden hun har vært så flink og gitt meg en menneskebror i år, og likevel passer på at ikke jeg føler meg utenfor. Da har jeg et håp! Ene bloggeren mamma følger(som også forresten visstnok er en venninne av kompisen til pappa), har en konkurranse ute for bloggere nå! Eneste jeg må gjøre, er å poste en link til innlegget i bloggen hennes her,http://anettemarie.blogg.no/1272830240_kjrer_p_med_en_konkur.html , og poste en link til bloggen min hos henne. Det er da ikke så vanskelig!
Anbefaler forresten å lese bloggen hennes, hun skriver bra til å være tobeint!

Ellers, er alene hjemme med pappa og lillebror, mamma er bortreist på jobb en tur.. Håper hun husker å kjøpe gave til meg, ellers må jeg nok rote ut en søppelpose som hevn!

Fant noen gamle mobilbilder av meg selv fra mine yngre dager, her var jeg 3-4 år gammel:

Tar kveldssjekken utover plassen der jeg og mamma bodde før:



Meg og en gammel flamme, Geysi:

Der oppe er det en pus. Mamma nektet meg å drepe den...:
Ved Langevannet på ned fra Fløyen:



blog comments powered by Disqus